• +38 (097) 888-88-56

Часті питання та відповіді

З кожним клієнтом ми прописуємо і укладаємо індивідуальний договір, в якому чітко вказані всі зобов’язання сторін, інформація про авто, терміни, деталі доставки, всі необхідні умови, деталі та цифри. Наша компанія гарантує чітке і своєчасне виконання всіх умов і зобов’язань, прописаних у договорі.

Для того, щоб уникнути покупки «кота в мішку», кожен автомобіль проходить нашу багатоетапну перевірку. Для нас дуже важливий імідж, і надати клієнту усі послуги на найвищому рівні — наша головна мета і принцип.

Якщо Ви маєте сумніви і хочете щоб ми переконалися в якості машини прямо на місці придбання, — ми завжди готові направити довіреної представника нашої організації для живого огляду авто.

Якщо розглядати конкретно термін перевезення авто в Україні, то в середньому це займає від 25 днів. Ми надаємо своїм клієнтам можливість відстежувати місцезнаходження придбання за допомогою власного сервісу. Якщо питання стоїть: «Скільки часу знадобиться на все в сукупності?», — всі етапи придбання б / у авто в США від вибору і покупки на аукціоні до доставки в Одеський порт проходить від 6 до 8 тижнів.

Не варто турбуватися і шукати «друге дно», все дуже легко і прозоро. Весь секрет полягає в тому, що ми набуваємо для Вас авто на страхових аукціонах, де ціни стартують від 0 і росту відповідно до методу попиту і пропозиції. Простий реальний приклад: на такому аукціоні можна спокійно придбати авто 2016/17 року за ціною $ 1000.. Чим це обумовлено? На багато з представлених на аукціоні автомобілів немає залишкової ціни бо страховка на ці авто вже була виплачена.

— «Авто під ключ» — одна з наших послуг. Скориставшись нею, ви відразу забираєте повністю оформлену машину, готову до використання. Ми надаємо своєчасну, комплексну підтримку на всіх етапах: митне оформлення, вивезення авто з порту, пошук запчастин, ремонт, сертифікація, постановка на облік. Якщо Ви хочете заощадити свій час, не хочете або не знаєте як все зробити швидко і без проблем, — «Авто під ключ» буде для Вас найбільш логічним і комфортним вибором, — ми візьмемо всі турботи на себе.

Звичайно, у кожного нашого клієнта буде можливість відстежити шлях своєї машини. Для початку, ми повідомляємо Вам VIN-код (tracking number) для можливості відстежити придбаний автомобіль на абсолютно всіх етапах доставки в Україну. VIN-код також дає можливість побачити фото машини на проміжних пунктах — в портах, на стоянках через міжнародний сервіс, підключений до нашого сайту + доступний трекінг самої морської перевезення.

За фактом, оплата проходить в 7 етапів:

1. Першими оплачуються покупка авто і доставка. Оплата відбувається через Американський банк.
2. Далі ви оплачуєте послуги нашої компанії. — На розрахунковий рахунок або карткою ПриватБанку.
3. На третьому етапі необхідно оплатити послуги експедитора та Брокера (за умовами рахунок експедиторської і брокерської компаній).
4. Оплата митного контролю державі.
5. За рахунку фактурі оплата всіх запчастин і ремонту, * якщо під ключі *, — на СТО.
6. У центрі сертифікації оплата сертифікації авто.
7. Сплатити постановку авто на облік і ПФ, — оплачується державі.
Тобто Все оплачується поступово, частинами — за принципом розстрочки. Вся Сума знадобиться Вам тільки через 2-3 місяці.